با سلام و احترام

درخصوص فروش ارز با کارت ملی ذکر چند نکته ضروری است:

باستحضار می رساند، میزان عرضه این نوع ارز در سامانه بانک مرکزی تناسبی با میزان تقاضای مشتریان محترم نداشته و متقاضیان محترم در کلیه صرافیهای عرضه کننده با صفهای طویل مواجهند. با توجه به این نکته و جهت بهبود روند نوبت دهی و پرهیز از درگیریهای محتمل در هنگام ایجاد صف فیزیکی در مقابل ساختمان شرکت صرافی سامان ، این شرکت نسبت به اضافه نمودن قسمتی در وبسایت خود بعنوان ( نوبت دهی اینترنتی) نمود. ساز و کار این نوبت دهی به گونه ایی است که با توجه به ظرفیت های ارزی و لجستیکی شرکت بتوان به مشتریان محترم خدمت رسانی نمود.

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان ارز، در نخستین دقایق گشایش نوبت دهی اینترنتی تمامی نوبت های در نظر گرفته شده برای روز آتی اشغال و امکان ثبت نام جدید برای بسیاری از مشتریان محترم سلب می گردد.

لذا خواهشمند است درصورت عدم موفقیت در اخذ نوبت در هر روزکاری نسبت به اخذ نوبت در روزکاری بعد اقدام بعمل آید.

قبلاً از صبر و شکیبایی شما عزیزان سپاسگزاریم.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شرایط لازم جهت خرید ارز :

  1. عدم خرید ارز دولتی  در 365 روز گذشته از تاریخ ثبت نام اینترنتی
  2. سامانه دریافت نوبت هر روز ساعت 15 برای روز کاری بعد باز میگردد و درصورت تکمیل لیست نوبت دهی انجام نمی پذیرد
  3. ثبت نام فقط درصورت تکمیل تمامی موارد در سایت انجام می پذیرد و درصورت تایید پیامک کد پیگیری  برای متقاضی ارسال می گردد
  4. دریافت نوبت به منزله تخصیص قطعی ارز نبوده ودر صورت تامیین ارز صرافی بعد از بررسی وضعیت درخواست توسط کارشناسان با متقاضی تماس گرفته می شود (درصورت عدم پاسخگویی نوبت ابطال میگردد)
  5. درصورت عدم تامین ارز توسط صرافی تا ساعت 13 تمامی درخواست ها ابطال  و نوبت دهی از ساعت 15 همان روز آغاز می گردد
  6. حضور شخص متقاضی در محل صرافی با به همراه داشتن کارت ملی هوشمند (شناسنامه و برگه تعویض)و پیامک شامل کد پیگیری نوبت دهی الزامی است.
  7. کارت عابر بانک به نام متقاضی
  8. شماره همراه به نام متقاضی( دقت فرمایید در تمامی مراحل از یک شماره همراه به نام متقاضی استفاده شود)
  9. درصورت بروز هر گونه مشکل لطفا باشماره 02126300000 داخلی 100 تماس حاصل فرمائید

***   هر شماره همراه در یک روز می‌تواند صرفاً یک بار نوبت دریافت نماید. درصورت دریافت خطا پس از ثبت تلفن همراه، در روز آینده می‌توانید مجدداً به قسمت نوبت دهی مراجعه فرمائید.

***   همچنین در صورت عدم ثبت صحیح رمز یکبار مصرف با خطا مواجه خواهید شد.

***  لازم به ذکر است توجه فرمایید شماره ای که با آن نوبت گرفته میشود باید به نام خود فرد متقاضی باشد در غیر این صورت نوبت متقاضی ابطال میگردد.